Niet goed, geld terug!

 

U kunt een (deel)order retour melden via uw account. U kunt bij uw bestelhistorie een overzicht van al uw bestellingen bekijken. Met de knop retour sturen kunt u aangeven welke producten u wilt terug sturen en wat u van ons verwacht.

 

Heeft u bij het plaatsen van uw order geen account aangemaakt? Dan kunt u via de wachtwoord vergeten functie alsnog een account aanmaken voor uw order. U kunt dan eenvoudig online een retourformulier invullen zodat we uw retour zo snel mogelijk kunnen behandelen.

 

Vul bij het aanmelden van een retour uw reden, afhandeling en toelichting bij voorkeur zo volledig mogelijk in. U bent op geen enkele manier verplicht een reden van retour op te geven. Wij verzoeken u dit wel zo duidelijk mogelijk te doen. Op deze manier kunnen we uw retour zo snel mogelijk in behandeling nemen.

 

Bij het aanmaken van een retour via uw account, is het niet nodig een fysiek RMA formulier te printen en in te vullen. Met de informatie die u aangeeft via het online formulier kunnen we uw retour snel en efficiënt afhandelen. Vult u niks in, dan kan het verwerken van uw retour extra tijd in beslag nemen.

 

Na het ontvangen van de retour ontvangt u bericht van ons over de verdere afhandeling. Onze klantenservice kan contact met u opnemen met vragen over uw retour of een mogelijke alternatieve oplossing voor het probleem met uw laptop.

 

 

JaNee